Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ

Σε μια σταγόνα βροχής θα θες να κρυφτείς
σε παγώνουν τα ψέματα που σε έχουν πειράξει
σε παλιές εποχές κάτι να βρεις να πιαστείς
και η αγάπη που άφησες δεν σε έχει φωνάξει.

Δύο λεπτά μόνο δώσ' μου και φύγε μετά
δύο αγκάθια κι αυτά ριγμένα στην γη μου
κι αν απλώσουν το χέρι εραστές μιας βραδιάς
ως το τέλος μη χάσεις το ακριβό της ψυχής μου.

Μόνο εσένα μπορώ να αγαπήσω
μόνο εσένα μπορώ να αρνηθώ
από σένα μπορώ να ζητήσω
λίγο ψέμα μετά να χαθώ.

Δύο λεπτά μόνο δώσ' μου για να 'ρθω και εγώ
δεν υπάρχουν πια λέξεις δύο λεπτά αν μπορείς
θα ακουμπήσω το φως σου μήπως έτσι σε βρω
σε ένα δρόμο στενό της ζωής μου υποσχέσεις.

Μόνο εσένα μπορώ να αγαπήσω
μόνο εσένα μπορώ να αρνηθώ
από σένα μπορώ να ζητήσω
λίγο ψέμα και μετά να χαθώ

Στίχοι: Λευτέρης Πλιάτσικας
Μουσική: Λευτέρης Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Όναρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: