Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ

Εγώ τελείωσα πια με τις προσμονές και τα θέλω!;
Δε ξαναζήτησα τίποτε τόσο καιρό!
Δεν ξαναζωντάνεψα καμία σκέψη , κανένα πάθος!

Όλα κατάφερα και τα έλεγχα τέλεια!
Εμένα , τα λόγια μου , τα τυχαία αγγίγματά μου ...
τις ματιές....ούτε κατά τύχη...καμία

Δεν αντέχω να ζήσω ότι πάντα ονειρευόμουν!!
Όχι , δεν το αντέχω !!!
Με έχω πείσει...
Τα κατάφερα!!!

Αν σταματούσε και για λίγο το μυαλό...
Αν έπαυαν και για λίγο τα μάτια ν΄αναζητούν...
Αν δεν τύχει, ποτέ , να μείνουν τα μάτια μου για πάνω από κάποια δευτερόλεπτα στα δικά σου...
Αν δεν άκουγα καθόλου την φωνή σου
ούε ακόμη και όταν για τα πιο αδιάφορα και άσχετα μιλάς
ούτε με τρίτους...
Αν δεν τρελλαινόταν ακόμη η καρδιά...
σε κάθε πέρασμα
σε κάθε τυχαίο άγγιγμα....

όλα τότε θα ήταν μια χαρά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: