Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

ΘΕΛΩ....ΤΩΡΑ

Θέλω να ακούσω……
Τα γνωστά……..
Τα αυτονόητα……..
Τα χιλιοειπωμένα……..
Τα δικά μου…
Τα κρυφά …
Τα φανερά…
Τα παλιά …
Τα καινούρια…
Τα ανέλπιστα...
Τα γλυκά…
Τα άγρια…
Τα σκληρά…
Τα ερωτικά…
Όσα θέλω …
Όσα δεν θέλω...
Όσα αξίζω…
Όσα δικαιούμαι…
Όσα μου πρέπουν…
Όσα δεν πρέπει...
Όσα περιμένω…
Όσα ξέρω…
Όσα φοβάμαι...
Όσα αντέχω...
Όσα με πεθαίνουν...
Όσα με λιώνουν...
Όσα με τελειώνουν...
Όσα δεν έμαθα ποτέ…
Όσα μόνο ψυθιρίζονται...
Όσα τα μάτια προδίδουν
και σιωπηλά διαλαλούν
Όσα απλά περιμένω
Χωρίς να τολμώ να τα ζητήσω…
Έστω για μια μόνη φορά...
Θέλω τόσα , που να ξεδιψάσουν τα αυτιά μου,
Η ψυχή μου,
Η ύπαρξή μου,
Το μυαλό μου,
Η γυναίκα
έξω και μέσα μου,
………………………….
δεν ξέρω………
πια………..
απλά πρέπει να ακούσω
…………………..
Τώρα!!!
Τώρα όμως...
πριν κουραστώ...
πριν απελπιστώ...
πριν ξεχάσω...
πριν φύγω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: