Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΕΡΕΨΑ

ΣΤΕΡΕΨΑ………..
Δεν έχω τίποτε άλλο να δώσω σε κανέναν
Τίποτε δεν περισσεύει
Τίποτε δεν υπάρχει εκεί , που όλοι είχαν δεδομένο πως υπάρχουν αποθέματα
Τέλος.......
Δεν έχω δυναμη για άλλες υπερβάσεις...
Δεν έχω δύναμη να πάω τον εαυτό μου πουθενά παραπέρα , για το χατήρι κανενός , ούτε καν για το δικό μου χατήρι
Τίποτε ..........
Όλα στέρεψαν........
Όλα σώθηκαν.......

Δύναμη ,
κουράγιο ,
αντοχή ,
ανοχή ,
συγνώμη ,
υπομονή ,
αιτιολόγηση ,
δικαιολόγηση ,
…………………
Συγνώμη……….

Όλα στέρεψαν
Όλα σώθηκαν

Μήπως τελικά ήσουν πολύ ρομαντική με τον κόσμο και τους ανθρώπους;;;
Μήπως δεν έχεις ακόμη καταλάβει πως η ζωή δεν χωρά ευαισθησίες και λεπτότητες και βασανισμένες δεύτερες και τρίτες σκέψεις;;;;;
Μήπως μεγάλωσες πολύ για να σε κανακευουν οι άλλοι;;;Ή το χειρότερο να προσμένεις ότι θα το κάνουν;;;;
Μήπως είσαι τελικά πολύ περίεργη και δύστροπη και εγωίστρια και κακομαθημένη και ήθελες τα πάντα όπως τα είχες πλάσει εσύ στο μυαλό σου;;;;;;
Μήπως ό,τι δεν ήταν ακριβώς στα δικά σου μέτρα και προσδοκίες αυτόματα το απέρριπτες;;;;Και όχι μόνο το διαγράφεις έτσι απλά και χωρίς ίχνος συμπόνιας και συμπάθειας, αλλά το αφήνεις επιπλέον να σου κατρακυλησει και την ψυχολογία στα τάρταρα;!
Μήπως τα πάντα τα έπαιρνες πολύ σοβαρά με όλα τα καλά ή τα κακά που μπορεί να σημαίνει αυτό;;!!

Ίσως….
Μπορεί

Δεν υπάρχουν σχόλια: