Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΓΚΟ (ΤΟ ΠΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ)

Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα ταγκό ,
κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι ,
αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ ,
στο γυμνό λαιμό μου το χέρι σου να παίζει.

Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια βραδιά
για ρομαντικές φιγούρες πάνω στην πίστα
να παραμερίζουν όλοι από την φωτιά
που θα στέλνει το κορμί μας στο prima vista

Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
που να κάνει άνω κάτω την λογική σου
θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά
άμα θες να βρεις τις πύλες του παραδείσου

Μια γυναίκα, ένας άντρας κι ένας θεός
ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει
να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως
και να παίρνω αυτά που ο νούς μας απαγορεύει.

Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα ταγκό
κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι,
αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ ,
στο γυμνό λαιμό μου το χερι σου να παίζει.

Μια γυναίκα , ένας άντρας κι ένας θεός,
ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει
να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως.....
.................................................................
..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: